close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
The Next Generation in Online Meetings

GoTo Webinar is a new, affordable, do-it-yourself Web event service that doesn’t require a consultant. Get $10 off after your complimentary trial.
From our sponsors
瘋狂掉髮啊 >_<
Mar 23rd 2014, 02:11

我以前減肥都瘦瘦胖胖的
後來我停滯期停滯好久了
我好痛苦,我以為我這輩子不會再瘦了
男朋友一直都嫌我肉
我還去健身房減肥
可是反而把自己大腿練壯了
我還有便秘的困擾,我4天才排便
肚子經常很不舒服
我開始持續尋找其他減肥方式
我還找上醫美診所,可是我很怕復胖
我在網路看到一個男生減了22公斤
他真的好有厲害,而且維持3年沒復胖了
我覺得好棒喔!我一定也要跟他一樣
我現在真的好開心,好有自信
因為我瘦了6公斤

而且從來沒有遇過停滯期
我瘦下來之後真的感覺到路上的人都在看著我
都在看著非常漂亮的我
我好開心,男朋友現在都很怕我被搶走
開始很愛護我。感恩他,謝謝他
我可以介紹她給你認識
或許這是你最好的一次機會
他的部落格

http://blog.yam.com/showline

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()