Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[心得] 小黑瓶滿好搭∼
May 24th 2014, 06:28, by cindylip

作者cindylip (Cindy)

看板BeautySalon

標題[心得] 小黑瓶滿好搭~

時間Sat May 24 06:27:59 2014

前陣子帶了蘭蔻小黑瓶回家 覺得擦上皮膚也變太軟 有點軟中帶Q這樣 這算是我導入類保養品的初體驗吧 之前都是化妝水+精華+乳液就結束了 好像似乎有導入有點差耶 我發現臉上脫皮的部分有改善一點 然後臉色有比較亮! 不過不清楚是因為最近比較早睡的關係還是肌因賦活露 再試個幾天看看再來發一次完整心得好了 我個人是覺得它跟後續擦的保養品其實都滿搭的 因為我開架跟專櫃都有輪著用 有時候會擦到起屑 這隻我有試搭厚一點的乳霜 無起屑 有比較沒粘稠感 btw我真的很討厭那種擦完會黏頭髮的保養品 小黑瓶我覺得算有幫到保養品吸收 我初步有給到80分!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.136.62.113 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/BeautySalon/M.1400884081.A.30D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()