Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
Re: [討論] 接近我的目的到底是?
Jun 23rd 2014, 01:35, by hellobla

作者hellobla (hellobla)

看板Boy-Girl

標題Re: [討論] 接近我的目的到底是?

時間Mon Jun 23 01:35:52 2014

請不要備份我這篇 XDD 我之前有認識一個這樣的人。 會跟我說她受排擠,遇到店員欺負她之類的巴拉巴啦,實際三分的事情她可以講到十分。 因為她實在遇到太多會欺負她的人了,加上有時候說話前後對不攏,讓我覺得很詭異,去找其他人求證後才發現的。 我跟幾個都認識的人討論的結果是,她可能是很喜歡討拍得到安慰的感覺, 是異性的話,則會有點享受有個人會花時間在她身上的感覺(不是曖昧,對她來說她會覺得,是你被她吸引住了,她有魅力之類云云) 這種人戳不得,後來有次我戳她,對方就整個崩潰炸了www 慢慢疏遠這種人就好了! ----- Sent from JPTT on my HTC Butterfly. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 111.249.0.35 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1403458555.A.6CB.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()