Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
為什麼我跑跑步機後會有種飄飄的感覺??
Aug 14th 2014, 14:51

小弟~最近才上健身中心鍛鍊
以前沒有用過重訓器材,平常是很喜歡戶外運動也常常去游泳,
自認為體能還不差,游泳可以游2千,跑步3千也沒啥問題,
但是我上健身房的跑步機就是跑不了30分鐘~~~~這是什麼問題???

因為沒有請私人教練
只有在一開始送2堂課,學了6~7台重訓器材使用,所以都一直用那幾台訓練
我最想練出腹肌~不過到現在好像沒什麼成果~
我身高172 體重65 體指22左右 一直都很瘦又小骨架,想練出線條卻一直出不來><!
是我重訓不夠還是有氧運動不夠??
平常去健身房是 一個禮拜去 2~3天 平常只在家做滾輪
夏天~放假有空會去游泳~
健身房
我自己是先跑步15分鐘~然後伸展~重訓每台做到沒力(大概2~3組)~然後再跑15分鐘~伸展~下課
不敢太累~怕上班沒力....

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()