Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Continuous Deployment Tool

Automate from SCM to Production with BuildMaster! 100+ Integrations; Free for 5 Users.
From our sponsors
Re: [問題] Three產品推薦
Aug 21st 2014, 21:03, by isupp

作者isupp (盧小孩)

標題Re: [問題] Three產品推薦

時間Thu Aug 21 21:03:37 2014

如果以單品來說 我推薦卸妝油 從四月底到現在 已經用第五罐了 真的很推薦 如果是彩妝部分 我當初買腮紅 妝前乳 粉餅 我個人比較喜歡腮紅 至於粉餅 我覺得用起來還好 (粉餅其他品牌有Benefit 嬌蘭 IPSA ) 如果補妝前 沒有把臉上油光弄好 很容易卡粉 也就是妝感會越補越亂的感覺 而且連同粉盒買下來 我覺得單價在專櫃算不便宜 我自己用起來 覺得THREE的保養系列 比彩妝強一點 我下次會買的單品 除了卸妝油 遮瑕盤也是我的清單之一 ※ 引述《iamshiro (西蘿蘿)》之銘言: : 最近收到Three的生日禮券 : 不知道該買什麼XD : 我有保養品和髮品 : 也有妝前 粉底 腮紅 唇膏 眼影 : 是有想說要不要買粉餅 : 但是色號都有點深=_= : 還是卸妝油呢? : 麻煩大家推薦唷~謝謝唷^_^ -- 我超喜歡時尚的感覺 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.39.13.34 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1408626220.A.A8D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()