Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
[心情] 送不出去的生日禮物
Aug 27th 2014, 00:31, by jane0076

作者jane0076 (봮.....)

站內Boy-Girl

標題[心情] 送不出去的生日禮物

時間Wed Aug 27 00:31:12 2014

兩個多月前遇見了他.......彼此互相吸引 不過 我覺得一切來的太快 加上他有太多與前任相似的地方 讓我猶豫了 他FB上的一句話:會猶豫的 只能算是條件交換 也許不是真的 我猜測是指我吧@@" 漸漸的 彼此淡了 不再用line聊天 只有在共同朋友的場合會遇見他 我的感性:依舊被吸引 我的理性:不斷問自己...不是因為寂寞?還要重蹈覆轍? 最近每一天 感性和理性不斷打架 我只能埋首工作之中 企圖淡化這一切 今天是他的生日 祝他生日快樂! os:哪天我才能找到自己的幸福呢? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.34.106.212 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1409070674.A.8E8.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()