Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 已解決 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
請問球魚怎麼養?有人比我還慘嗎?
Oct 13th 2014, 07:34

你一次就養了6隻阿
我昨天才剛養兩隻球魚(小茶壺)
我沒有你那麼多設備耶
而且還不用打氣機
用自來水而已
今天有去買了水質穩定劑 還有麥飯石的小碎石
因為我是用自來水 水中都有氯 所以要加穩定劑
麥飯石的小碎石 店員是說這樣水質比較不容易髒
我就買來試試看了
希望可以撐撐看!雖然還不到三天
不過你的裝備這麼齊全 應該不至於會死這麼快
你用的是什麼水 應該是重點吧 有養水嗎?
沒養水就試試看水質穩定劑
而且剛買回來還不能餵食喔
好像要三天後才能餵
我的魚還沒餵食咧

我也是新手 一起加油!!!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()