Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
牙齒超黃想做牙齒美白來改善~有推薦牙齒美白效果好的診所嗎?
Oct 5th 2014, 10:05

牙齒黃真的很悲劇阿~~~我以前牙齒也是很黃的那種~~~因為熱愛吃咖哩飯這種容易染色的食物,到最後真的受不了了才跑去做牙齒美白~~我自己是在玩美牙醫做牙齒美白的~~我個人覺得那間診所的牙齒美白效果還蠻不錯的呢!!!做完牙齒美白後我覺得我的牙齒白了好幾階~~醫生說少吃染色食物的話牙齒美白的效果就能維持更久~~我實在戒不掉自己愛吃的咖哩飯~~所以我現在吃完會立馬去刷牙漱口!!!我已經做完快一年了,現在牙齒還是很白呢~你可以去玩美牙醫問問看阿~~~

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()