Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 投票中 
50% off Print Subscription of USA Today

Get the news delivered to your doorstep. Lock in the savings and receive USA Today for just $0.75 a day.
From our sponsors
聽說雷射有在打嘴唇,是在改善什麼?
Sep 26th 2014, 17:39

我從來沒想過我能夠瘦身成功
最胖曾經65公斤
40歲代謝也很差
我每天都怕老公去外面找別的女人
我用過了埋線和抽脂減肥
甚至還吃了減肥藥
但是身體卻越來越差,瘦了又復胖
我也越來越失望
這樣痛苦的生活不是我要的
我在網路上找尋減肥方法
但是我要尋找有效又不復胖
或許老天聽到了我心裡的聲音
讓我找到了,在部落格中
看到一個人瘦了22公斤又沒復胖
我給自己一個機會詢問他
透過均衡營養和控制熱量方式
我6個月瘦了20公斤
老公看到我都很驚訝
別人以為我老公換了老婆
我心情非常的愉悅
我也可以每天穿得美美的
我很喜歡現在的自己

找到她的部落格
http://blog.yam.com/showline

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()