Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
CX-5 VS ROGUE
Dec 16th 2014, 14:33

小弟我最近準備要買車了

因為家裡已有一台轎車,所以打算買台休旅車

最近看了一些車後,目前是鎖定在2台車上

分別是NISSAN ROGUE 與 MAZDA CX-5

雖然這2台是有價差,之所以會選這2台是因為這2台都有6安

我爸覺得會比較安全

但因為我對車子並沒有很了解

所以想問問各位會選哪一台與理由

因為個人是比較偏向於CX-5...

所以希望選CX-5的大家可以給我些可以說服我家人的好理由 XD

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 granaxky 的頭像
    granaxky

    2016大台北美食推薦懶人包【食記】台北車站 | 微風美食廣場-夢卡朵/咖哩飯【台北餐廳】人氣拉麵~花月嵐拉麵台北車站台北平價餐廳美食總整理

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()