close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Looking for something light while keeping you safe and comfortable during extended waterside activities?

Shop New Drainmaker Shoe for Men, Women and Kids at Columbia!
From our sponsors
黃國倫譜寫《非常完美》 七夕獻寇乃馨
Jul 31st 2014, 11:40

七夕快到,黃國華日前悄悄為老婆寇乃馨量身打造情歌,曲名為《非常完美》,他上周錄寇乃馨擔任嘉賓的貴州衛視《非常完美》節目,現場獻唱,讓寇乃馨感動落淚。黃國倫受訪說:「節目之前透過乃馨跟我說,希望我幫節目寫主題曲,但怕我寫歌價錢太貴,不過我在乃馨5月生日時,就答應要送她七夕禮物,於是乾脆寫歌送她。」他平常寫歌行情約200萬元台幣。
 
他為了製造驚喜,事先自己花10萬元編曲費,並邀請《非常完美》的7位年輕男嘉賓進錄音室配唱,錄了4小時完成這首歌,然後在節目獻唱給寇乃馨,黃國倫表示:「我以前寫的歌比較哀傷,這首歌是輕快節奏,有別於我以往曲風。」(蔡維歆/台北報導)



【臉團】:臉書熱門粉絲團最新動態大集合

【蘋論陣線】:最新評論及獨立媒體每日總覽

有話要說 投稿「即時論壇」

onlineopinions@appledaily.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()