close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChungLi 板
 
[徵求] 急徵,狗狗外出袋
Jul 31st 2014, 20:42, by swear5252

作者swear5252 (太慵懶)

看板ChungLi

標題[徵求] 急徵,狗狗外出袋

時間Thu Jul 31 20:42:42 2014

老家突然告知提前一星期回去過父親節 這星期六就要回去老家,想說順便帶領養的狗狗回去 本來下星期在買一個外出袋,家裡的不知道被誰扔了…… 想跟版友借一天外出袋,我星期六當天晚上就回來了 我是坐火車去老家,狗狗沒裝抱著怕會被趕下火車… 如果您家裡沒有用到的話,願意的話請借我一天 或是願意給我或便宜賣我也可以,但是目前手邊不是很多(月底窮酸期,請見諒…) 本人新成員是狐狸混博美(2~3kg左右) 意者請私信,謝謝 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.8.215.134 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ChungLi/M.1406810564.A.6BC.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()