close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Dog-Lovers' Tees.

Unleash yourself and shop our special collection of tees and accessories for you and your pooch.
From our sponsors
[問題] 汽車過戶之保險人轉移問題
Aug 28th 2014, 23:38, by ridodo

作者ridodo (第一誡)

看板car

標題[問題] 汽車過戶之保險人轉移問題

時間Thu Aug 28 23:38:53 2014

三年前買crv,當時車主買媽媽的名字 連保險也是 最近媽媽希望能把車子過戶回來給我 於是查了一下需要過戶的資料 必須要先把強制險的名字改成我的才能辦理 保險公司告知我強制險跟任意險的名字必須一致 所以要我再補繳將近5000元的保費才可以轉移保險 想確認: 強制險跟任意險是聯動的,一定要同人嗎? 我本來以為可以只有強制險換成我的名字 而任意險買家母名字但是因為直系親屬我依舊有保障 謝謝指教! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 39.8.81.242 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/car/M.1409240336.A.FDD.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()