close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
有送修紫光的人都多久收到修好的話機????
May 4th 2014, 07:47

利澳雷亞 wrote:
小弟是拿BUTTER...(恕刪)

客服一般都會說3-5天,但視使用者維修返件位置遠近,應該會有所調整,請版友耐心等待.

PS:我的NEW ONE維修也是大約一星期左右收到,我住宜蘭,我遇到的情況是客服傳簡訊給我這兩天維修件會返回,當天我就收到物流的維修件,只能說維修送件的快速與否,決定權取決在於全統物流,因為我問物流司機說,你們不是六日休息嗎?他說今天順路來宜蘭所以就幫你送過來,這樣星期一就不用再跑這邊.

論壇註冊很久及剛註冊的帳號,首次發文及回應都是問題文及攻擊居多,多數帳號目的達成後便消失無影無縱.

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()