close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
[討論] 有獨特風格的戲院
Dec 29th 2014, 19:51, by houris

作者houris (閒雲鐵鶴)

看板movie

標題[討論] 有獨特風格的戲院

時間Mon Dec 29 19:51:49 2014

版主 不好意思 我不知道這個能不能討論 我很喜歡看電影 但是老是去同一家會有點膩 於是會跑不同家的電影院去看~~結果慢慢地養成習慣了 想問大家有沒有喜歡的電影院 像是很老舊的電影院也好 有懷舊風 或是是舊歌仔戲戲院改裝來的 我不要華納國賓等等的 因為制式化~~~大家有自己喜歡的電影院嗎 分享一下吧~~謝謝 我是嘉義市人~~我就很喜歡嘉義市的新榮電影院~~雖然很老舊了~~ 但是很舒服~~有聲活著的感覺 -- 傑瑞思的心靈工坊 (免費塔羅牌 ( ̄▽ ̄)~* ) https://www.facebook.com/jris.tarot/timeline 版主很熱情的說~~沒什麼,你的讚與關注是給我最大的動力~~ -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 58.169.10.10 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/movie/M.1419853914.A.AFA.html

lkk0752: 有戲院版 12/29 19:55

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    granaxky 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()